Awesome - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Alina Bijl - WaarBenJij.nu Awesome - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Alina Bijl - WaarBenJij.nu

Awesome

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Alina

18 Februari 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hoi allemaal,
Vandaag stond ik om 6 uur op omdat we om 8 uur in het vliegtuig moesten zitten. Alles was op tijd dus we waren om 9 uur in Toronto. We gingen gelijk een auto huren en daarna reden we naar Hamilton. We gingen naar Nadine ,een tante van me, en hadden eerst thee mete kaascake. Daarna hadden we lunch. Na de lunch ging mijn vader terug naar het vliegveld want hij moest naar LA . Het gezin van Nadine bestaat uit Nadine ,haar man, en 7 kinderen. We gingen in de kelder films kijken en om 3 uur naar de kerk. Om half vijf waren we weer thuis. Marya kwam ook op dat moment. Om 7 uur hadden we diner. Ik ga nu weer naar de kelder om UNO te spelen.

Groetjes Alina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Reis naar Canada

ik ga naar canada om daar mijn familie op te zoeken

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

School...

19 Februari 2013

Familie day

18 Februari 2013

Awesome

17 Februari 2013

THE worst flight

15 Februari 2013

nog 1 nacht te gaan
Alina

hooi. ik ben alina en volg hier mijn reizen. ik ga in februari waarschijnlijk naar canada.

Actief sinds 23 Dec. 2012
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 4361

Voorgaande reizen:

16 Februari 2013 - 22 Februari 2013

Reis naar Canada

Landen bezocht: