THE worst flight - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Alina Bijl - WaarBenJij.nu THE worst flight - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Alina Bijl - WaarBenJij.nu

THE worst flight

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Alina

17 Februari 2013 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag was de heenweg. Alleen we zijn nog niet in Canada. We vertrokken vanochtend om 12 uur van Schiphol. We kwamen om 2 uur Amerikaanse / Canadese tijd aan. Officieel moesten we 2 uur wachten. Toen we bij de gate waren zeiden ze dat het een uur vertraagd was. Omdat het vliegtuig er nog niet was. Na een halfuur kwamen ze aanschouwen met het probleem dat de crew er niet was. Na een uur bleek dat het de weersomstandigheden Waren die ons ophielden. Het sneeuwde in Toronto zo erg dat we een half uur moesten wachten. Toen we eindelijk in het vliegtuig werd ons dit gemeld:"dames en heren, omdat moeder natuur het heeft laen sneeuwen vragen wij u uit te stappen." Mijn vader zat in buissenis dus we konden bij de service balie een reservering bij een hotel halen. Niet first classers kregen een tegoedbon. Morgen vliegen we om 8 uur naar Toronto. Ik ga zo slapen.

Groetjes
Alina

P. S. De tijdverschil is -6 uur. Dus het is nu half tien ' s avonds bij mij dus bij jullie half vier 's ochtends bij jullie.

  • 17 Februari 2013 - 10:11

    Alina Bijl:

    hoi A
    moesten julie over nachten in amirica ?

    xxxanna

  • 17 Februari 2013 - 13:17

    Alina :

    Ja het was wel een fijn hotel. Maar nu zitten we te wachten op het vliegtuig.
    Groetjes Alina

  • 17 Februari 2013 - 19:53

    Lucia:

    lekker veel vertraging
    ook altijd hetzelfde met openbaar vervoer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Reis naar Canada

ik ga naar canada om daar mijn familie op te zoeken

Recente Reisverslagen:

20 Februari 2013

School...

19 Februari 2013

Familie day

18 Februari 2013

Awesome

17 Februari 2013

THE worst flight

15 Februari 2013

nog 1 nacht te gaan
Alina

hooi. ik ben alina en volg hier mijn reizen. ik ga in februari waarschijnlijk naar canada.

Actief sinds 23 Dec. 2012
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 4345

Voorgaande reizen:

16 Februari 2013 - 22 Februari 2013

Reis naar Canada

Landen bezocht: